We doen ons uiterste best om onze diensten naar behoren te leveren echter het kan voorkomen dat u onverhoopt toch ontevreden bent. We horen dan graag van u! Immers enkel als wij op de hoogte zijn van uw ontevredenheid kunnen we zoeken naar een oplossing.
Waar kun je terecht met je klacht?
Indien het een probleem is tijdens of in de lessen: leg je probleem altijd eerst voor bij de je trainer. Geef aan waar je tegenaan loopt en probeer er samen uit te komen. Lukt dit niet kunt u contact op nemen met de stuurgroep trainerszaken: trainerszaken@kvnieuwegein.nl.
Indien het een probleem is omtrent het clubgebouw/bar: geef het aan bij de barmedewerkers en probeer er samen uit te komen.
Bent u huurder en heeft u een klacht over het gehuurde: geef dit aan bij de verhuurcoördinator: verhuur@kvnieuwegein.nl. Deze kan met u kijken of we het probleem kunnen oplossen.
Bij overige vragen of problemen kunt u het beste een mail sturen aan info@kvnieuwegein.nl. U ontvangt dan binnen 5 werkdagen een ontvangst van bevestiging van uw klacht en aangeven bij wie u het beste terecht kan.
Kom je er samen niet uit?
Dan kunt u zich richten tot het bestuur, hiertoe mag u een mail sturen aan bestuur@kvnieuwegein.nl. Zij zullen uw klacht dan beoordelen tijdens de eerstvolgende bestuursvergadering en met u kijken naar een oplossing. Let wel, er wordt maandelijks vergaderd, in de zomer en winterstop kan uw antwoord wat langer op zich laten wachten.
Tuchtcollege
Indien de geboden oplossing niet naar tevredenheid is kunt u zich richten tot het tuchtcollege van de Raad van Beheer of gerechtelijke stappen ondernemen.