Sponsor worden?

Sponsoren zijn onmisbaar als je als vereniging net iets meer wilt doen voor je leden. Wij prijzen ons dan ook gelukkig met een aantal zeer trouwe sponsoren. Zij helpen ons met hun financiële bijdragen of bijdragen in natura om de door ons georganiseerde activiteiten ‘net even anders’ te kunnen organiseren. Draagt u onze vereniging ook een warm hart toe en zou u dit graag willen laten zien door onze vereniging te steunen als sponsor, dan vindt u op deze pagina informatie over de verschillende sponsormogelijkheden. Heeft u echter zelf een idee of een particulier initiatief, dan staan wij daar uiteraard ook voor open.

Onze vereniging heeft circa 500 leden en organiseert gedurende het gehele jaar cursussen en activiteiten voor leden en niet-leden. Onze activiteiten worden doorgaans erg goed bezocht. Voldoende mogelijkheden dus om uw naamsbekendheid in Nieuwegein en omstreken te vergroten.

Wilt u graag met ons verder praten over de sponsormogelijkheden? Laat dan even een bericht achter via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Clubblad

4x per jaar verschijnt ons clubblad en hier zijn we erg trots op, een mooi blaadje in kleur dat wordt verspreid niet enkel onder onze leden maar ook bij diverse dierenartsen in de wachtkamer beland. Hierdoor wordt uw advertentie gezien en gelezen door ruim 500 personen en dan rekenen we nog niet eens alle klanten bij dierenartsen en andere verenigingen die uw advertentie zien. Hieronder vind u de tarieven die we hanteren voor het plaatsen van een advertentie in ons clubblad:

Advertentietarieven 2019

Advertentietarieven 2020

Website

Naast ons clubblad hebben we ook, zoals u ziet, een mooie website www.kvnieuwegein.nl, onlangs nog volledig vernieuwd, en continue in beweging. Al onze adverteerders in het clubblad verdienen ook een plekje op onze website. Daarnaast kunt u enkele keren per jaar materiaal aanleveren wat we zullen delen via onze Facebook pagina.

Clubgebouw

Verschillende van onze sponsoren hebben een plekje in ons clubgebouw verdiend en ook u kunt hiervoor in aanmerking komen. Veel van onze leden lopen geregeld binnen om een drankje te nuttigen aan de bar of op
het terras. Hierbij gaan zij nooit voorbij aan ons prikbord, de flyers op de tafels en op de bar en de posters aan de muren. Daarnaast worden op onze locatie veel externe evenementen georganiseerd, hier zal uw bijdrage
ook zeker niet worden gemist. Vraag bij onze PR-medewerker naar de mogelijkheden of draag zelf uw wensen aan, er is een hoop mogelijk! Naast het aanleveren van uw naam of flyers of dergelijke is het ook mogelijk om in natura te sponsoren, denk hierbij aan het leveren van materialen, consumptiematerialen en dergelijke.

Reclameborden

Voor als u het allemaal nog niet opvallend genoeg vindt kunnen we u ook een bord aanbieden. Tegen betaling kunnen wij uw logo laten drukken op een bord voor langs het veld of op windgaas. Iedere cursist op het veld zal
uw logo zijn en nieuwsgierig worden gemaakt! Eventueel in combinatie met andere adverteeropties een zeer goede manier om meer naamsbekendheid te verkrijgen. Ook de schutting aan de zijde van het veld is beschikbaar om te laten beschilderen/bedrukken. Het enige waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat advertenties hier stevig vastgemaakt moeten worden zodat het niet kan gaan klapperen en de honden afschrikken.

Kosten voor een bord: bij afname van een bord gedurende 3 jaar of minder 360 euro per jaar + de kosten voor het maken van het bord, bij afname van een periode van 5 jaar 185 euro per jaar + de kosten van het maken
van het bord. De afmetingen van het bord zijn 3 meter bij 75 cm.

Evenementen

Regelmatig worden er evenementen georganiseerd op ons terrein, zowel door ons als door externe huurders. Hierbij komen een hoop mensen van buitenaf op onze locatie en wordt uw reclame verder verspreid. Als wij
zelf evenementen organiseren krijgen onze sponsoren uiteraard voorrang om zichzelf te vertegenwoordigen tijdens de dag. Dit kan zijn door huur van een plekje voor een eigen kraam bijvoorbeeld. Ook roepen we gedurende de dag de sponsors van die dag om en worden zij in het eerstvolgende clubblad genoemd als sponsoren van die dag. Zeer gunstig dus om aan dit soort dagen mee te werken. De opties van sponsoring van een evenement zijn legio en ook zeer verschillend. Financiële bijdrage is mogelijk, u kunt fysiek aanwezig zijn op onze locatie, maar ook een bijdrage in de vorm van materialen, zoals prijzen is mogelijk. Ook uw input wordt hierin gewaardeerd en als u nog andere ideeën hebt staan we hiervoor open.

Wat levert het u op?

Uiteraard zou u ook willen weten wat het u oplevert. Allereerst een op naamsbekendheid, zoals al eerder genoemd hebben we rond de 500 leden die uw naam onder ogen krijgen en daarnaast komen er nog veel
externe bezoekers op de evenementen, dit samen zorgt voor over de 1000 belangstellenden. Daarnaast krijgt u van ons bij aanwezigheid op de locatie een aantal gratis consumpties en zoals al eerder gezegd voorrang voor het reserveren van een plekje bij door ons georganiseerde evenementen. Als u materialen of dergelijke aanlevert kunt u erop vertrouwen dat wij u dan ook zullen promoten bij onze leden.
Kortom veel redenen om ons te sponsoren, waar wacht u nog op?