K.V.N. heeft een mooi clubhuis en 5 velden in het hart van Nederland. Het terrein ligt in de kom van de A12 en de A2, dus vanaf elke plaats in Nederland goed bereikbaar.

Onze locatie wordt intensief gebruikt voor eigen trainingen en wedstrijden. Daarnaast verhuren wij onze accommodatie regelmatig aan rasverenigingen voor hun clubbijeenkomsten en aan allerlei andere verenigingen voor kynologisch getinte activiteiten. Ook voor de catering bij het evenement kan gezorgd worden.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van de verhuur of wil je een datum reserveren stuurt dan een berichtje via het contactformulier. Kies bij onderwerp voor locatieverhuur.

Planning

In de kalender zijn alle activiteiten te zien die er bij K.V.N. op het programma staan. Hier kun je alvast kijken of er ruimte is voor je evenement. We hebben meerdere velden tot onze beschikking, dus neem bij vragen gerust contact met ons op.

Prijzen verhuur 2023

In de prijslijst hieronder staan de tarieven van de diverse te verhuren objecten. Voor speciale situaties zijn er uiteraard speciale afspraken te maken. Neem hiervoor even contact op alsjeblieft.

Huur clubhuis€ 35,00Eerste uur
Huur clubhuis€ 15,00Volgende uren
Huur clubhuis plus hoofdveld€ 57,75Eerste uur
Huur clubhuis plus hoofdveld€ 24,75Volgende uren
Extra kamers bij evenement€ 8,50Per uur
Extra velden bij evenement€ 10,00Per uur
Geluidset€ 18,00Eerste uur
Geluidset€ 4,00Volgende uren
ConsumptiesVolgens geldende prijslijst
Afhaallunch (simpel)€ 8,25De simpele lunch is broodje kaas en broodje vlees (naar keuze) of vegetarisch, snack (kroket of kaassouflee) en drankje.
Afhaallunch (luxe)€ 11,00De luxe lunch is broodje gezond vega, broodje vlees de luxe (naar keuze) of vegetarisch, snack (kroket of kaassouflee) en drankje.
Gedekte luxe lunch€ 20,00
Gebruik kopieermachine€ 0,15Per kopie
Beamer€ 30,00Per dag. Voorzien van HDMI aansluiting
Flip-Over€ 6,00Per dag
Tent klein€ 20,00Per dag. 1 x buizentent (zie afbeelding) en 2 x Easy-Up ( 4 x 4 meter)
Tafel€ 6,00Per tafel per dag
Barmedewerker buiten seizoen€ 7,50Per uur.
Huur Bestuurskamer€ 30,00Alleen bestuurskamer voor vergadering tot maximaal 8 personen
Parkeerbegeleiding€ 12,50Per parkeerbegeleider (meestal 1)
Bijdrage afvalverwerking€ 0,30Per bezoeker van het evenement